به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، شرکت کیفیت گستر پیشگامان به نمایندگی از CBهای بین المللی ACSانگلستان وICSکانادابه عنوان یکی از اولین مراکز صادرکننده گواهی بین المللی ISOدر یزد،نسبت به ممیزی و صدور گواهینامه های مختلفی در زمینه های IT، سیستم مدیریت کیفیت، بهداشت، مواد غذایی و اخیرا مشتری مداری جهتواحدهای صنفی مهم استان و کشور اقدام نموده است.

پیاده سازی سیستم های نظام کیفی و مدیریتی، ضمن بالا بردن بهره وری در درون شرکت ها، آرامش لازم را به مشتریان جهت استفاده از کالا ها و خدمات آن شرکت می دهد. امروزه مشتری حق دارد که از سطح کیفی و مدیریتی شرکتی که انتخاب نموده آگاه باشد و آن را با سایرین مقایسه نماید. در همین راستا شرکت کیفیت گستر پیشگامان در جدیدترین پروژه های خود پس از طی مراحل لازم اقدام به ارایه خدمات مشاوره، پیاده سازی و صدور گواهینامه رضایت مشتری مطابق با استاندارد مدیریت کیفیت ISO10004:2010نموده است. این استاندارد جدیدترین استاندارد در حوزه مشتری مداری بوده و از طریق افزایش رضایتمندی مشتریان ضمن حفظ و نگهداری مشتریان، راهکاری اساسی برای کسب درآمد و سودآوری بیشتر می باشد. مسلما مشتریان وفادار سرمایه های بی نظیری جهت تبلیغات غیرمستقیم کالاها و خدمات شرکت در شبکه فروش بوده و توصیه های آن ها به سایر مشتریان بالقوه بسیار نافذ و اثربخش می باشد.

این شرکت تا به حال موفق به پیاده سازی و صدور گواهینامه رضایت مشتری برای بزرگترین تالارهای پذیرایی و رستوران های استان از جمله رستوران تالار یزد، رستوران زیتون، تالار و رستوران نگین یزد، فست فود کرنوپیچ و همچنین گروه مبلمان منصور گردیده است.تمامی گواهی نامه های صادر شده دارای اعتبار نامه جهانی (هولوگرام) و کد اعتبارسنجی ازشرکت ICSو ACS بوده که در سایت جهانی آن شرکتها قابل پیگیری می باشند. همچنین گواهینامه داخلی QDPبا کد رهگیری معتبر به این واحدهای صنفی اعطا گردیده که از طریق وبسایت qdp.pishgaman.comقابل مشاهده و اعتبارسنجی می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا